جلسه شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی استان مازندران
24 خرداد 1400 - 8:23
22
جلسه شورای سیاستگذاری،پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی استان مازندران به ریاست آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری و اعضای محترم شورا در دفتر نماینده ولی فقیه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ / ۳ / ۱۴۰۰ برگزار گردید.
پ
پ

در این جلسه ابتدا ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید گزارش دو ماهه اخیر فعالیت های مهدویت در عرصه های آموزشی ،پژوهشی ، تبلیغ و برنامه‌هایی که در فضای مجازی از سوی بنیاد مهدویت انجام شده بود توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نصوری دبیر شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی استان مازندران و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل الله ) استان مازندران گزارش داده شد و سپس به بحث جشنواره ی عید تا عید پرداخته شد که مجری بخش جشنواره ی عید تا عید در بخش مساجد که برعهده ی استان مازندران است اصل طرح جشنواره در جلسه مطرح شد و اعضای محترم اعلام آمادگی کردند که ان شاالله مشارکت کنند و کار فاخر و خوبی ان شاالله در استان انجام شود.و جلسه با بیانات آیت الله محمدی لائینی به پایان رسید .
آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران از حضور و فعالیت و تلاش و دغدغه همه اعضا بخصوص حجت الاسلام والمسلمین نصوری تقدیر و تشکر کردند . در ادامه با بیان اینکه تبیلغ، ترویج، تبیین و توجه به مهدویت در جامعه اسلامی یک ضرورت است، اظهار کرد: همگان باید به معنای واقعی کلمه منتظر باشیم و در مسیر مهدویت حرکت کنیم. نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم زمینه سازی جهت ظهور منجی عالم بشریت تاکید کرد و گفت: امید است مازندران در موضوع جدید با نام جشنواره ملی مهدویت با سرفصل امامزادگان و مساجد سنگ تمام بگذارد. وی با بیان اینکه همکاری اشخاص و نهادها در این زمینه ضرورت دارد، افزود: توجه به مهدویت باید رویکرد همگانی باشد. برخی دغدغه رفع شبهات حول مکتب مهدویت را دارند که مناسب است، در این زمینه‌ها تحقیقات خوبی صورت بگیرد، چنانچه در سایت‌های پرسمانی فعالیت‌های خوبی صورت می‌گیرد. ی با بیان اینکه باید برای همه اقشار جامعه مبحث مهدویت متناسب با آن ها تبیین شود، تصریح کرد: قبل از این‌که ما چیزی به مردم بدهیم باید ببینیم چه می‌خواهند و طبق اشتهای مشتری غذا بدهیم، باید یک منوی کامل با محتوای مهدویت باز کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.