برگزاری دوره های مختلف مهدویت در استانها/ انتشار کتاب و بروشور مهدوی توسط بنیاد
23 مهر 1401 - 8:10
25
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گردهمایی مدیران بنیاد، بر نشر محتوای مهدوی در بین نسل نو تاکید کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت الاسلام والمسلمین نصوری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گردهمایی مدیران بنیاد، ضمن تبیین برنامه های معاونت فرهنگی به تشریح فعالیتهای مهم و قابل اجرا در استانها پرداخت.

حجت الاسلام نصوری گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تبیین برنامه های مهدویت در ۱۸ استان به صورت حضوری انجام شده است و با توجه با فرا رسیدن ماه های پایانی سال، سرعت در اجرای برنامه ها در شش ماهه دوم سال ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اجرای طرح یاران موعود و استفاده از مربیان مهدوی در اجرای نشست های مهدوی در مدارس گفت: نشر محتوای مهدوی در بین نسل نو و اجرای طرح یاران موعود ویژه دانشجویان به ویژه دانشگاه فرهنگیان با استفاده از اساتید بومی با هدف پاسخ به سوالات و شبهات مهدویت در دستور کار استانها قرار بگیرد.

معاون فرهنگ و آموزش بنیاد اظهار کرد: برگزاری آموزش های مجازی مهدویت به صورت سطح بندی، دوره آموزش کوتاه مدت مهدویت با عنوان دوره مصباح و دوره آموزشی ویژه کارکنان دولت، برگزاری دوره آموزشی ویژه مخاطبین بین الملل با زبان های اردو، عربی و انگلیسی، دوره های تربیت مربی مهدویت در استانها، دوره تربیت مربی کودک، دوره آموزشی نگین آفرینش و مسیر یاری و دوره تربیت مربی مهدوی ویژه معلمین آموزش و پرورش از مواردی است که توسط بنیاد در کشور انجام شده است.

وی افزود: طبق تفاهمنامه امضا شده، اساتید ستاد اقامه نماز می توانند با گذراندن دوره های آموزشی مهدویت در دوره های آموزشی بنیاد با عنوان استاد شرکت کنند.

حجت الاسلام نصوری یادآور شد: نشست های تخصصی مهدویت به صورت مجازی با اولویت فرهنگیان، طلاب و دانشجویان در استانها برگزار شده است و در جهت پر رنگ شده این نشست ها نیازمند همکاری استانها هستیم.

وی در پایان ضمن اعلام ارسال بسته محتوایی با موضوع مهدویت به استانها در مناسبتهای ملی و مذهبی، گفت: موضوعات مختلف مهدویت در قالب کتاب و بروشور توسط انتشارات بنیاد منتشر شده است و استانها می توانند در جهت نشر معارف مهدوی از این امکانات استفاده کنند.

عکس
عکس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.