پیام تسلیت مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران به مناسبت ارت
06 مهر 1400 - 9:43
22
در آستانه اربعین امام حسین (ع) ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و مهذب حضرت علامه ذوالفنون آیت الله حسن زاده آملی (ره)، یار و یاور دیرین مکتب انقلاب و نظام و رهبری موجب تاسف و تالم خاطر همه گردید.
پ
پ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

در آستانه اربعین امام حسین(ع)ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و مهذب حضرت علامه ذوالفنون آیت الله حسن زاده آملی(ره) ، یار و یاور دیرین مکتب انقلاب و نظام و رهبری موجب تاسف و تألم خاطر همه گردید .

عنایات معنوی ، دروس الهی و مکتب آسمانی آن عالم پرهیزگار و پارسا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و هدایتگر مشتاقان خدمت به فرهنگ و تشنگان چشمه ی زلال علوم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به وسعت تمام این عالم خاک و پیش روندگی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود.

این ضایعه عظمی که به یقین مصداق تمام نمای ثلمه ای بی جبران بر پیکره ی دین و مذهب است را به پیشگاه مقدس مولایمان حضرت صاحب الزمان (عج)، حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) ، مراجع عظام، علما و روحانیت ، حوزۀ های علمیه، مریدان و علاقه مندان به ایشان بالاخص مردم ولایتمدار استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده و علوّ درجات آن عالم ربانی و صبر و اجر فراوان برای سوگواران را از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.
۴/مهر/۱۴۰۰
محمدرضا نصوری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)استان مازندران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.