همایش ولایت نور
29 بهمن 1399 - 10:41
28
به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) روز دوشنبه 5آبان ماه 1399 همایش ولایت نور با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای روحانی امام جمعه محترم بابل، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نصوری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مازندران در اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل برگزار گردید
پ
پ

به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) روز دوشنبه ۵آبان ماه ۱۳۹۹ همایش ولایت نور با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای روحانی امام جمعه محترم بابل، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نصوری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مازندران در اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل برگزار گردید.
به مناسبت سالروز امامت یگانه منجی عالم بشرت حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) در نهم ربیع الاول ۱۴۴۲ ه.ق و نیز تجلیل ازمسئولین فعال مساجد شهرستان بابل در عرصه مهدویت همایش ولایت نور در محل سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نصوری سخنران ویژه این همایش اینگونه بیان فرمودند: بیعت یعنی پیمان بستن برای امام و در فرهنگ دینی ما عهد و پیمان با امام یعنی گره زدن خود با امام و متعهد شدن به فرامین امام است. و در تاریخ می بینیم امام علی (ع) اولین بیعت کننده با پیامبر (ص) است و در بین خانم های حضرت خدیجه (س) است که این بیعت ها زمینه سازی پیامبر (ص)باجریانات بسیاری بود و با شهادت امام عسگری (ع) آغاز امامت امام زمان (عج) می باشد. ما در دعای عهد میخوانیم عهدا عقدا و بیعتا و یک عهد و بیعت تازه ای با امام زمان میبندیم و زندگیمان را با ایشان گره میزنیم و این بیعت یعنی تعهد به رعایت تمام موازین اخلاقی و شرعی اجتماعی و تمام تلاشمان را انجام دهیم تا زمینه ساز بستر ظهور امام زمان (عج)باشیم.
سپس حاج آقای روحانی امام جمعه محترم بابل در خصوص پیرامون اهمیت ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت ایراد سخن نمودند. در پایان همایش با اهدا هدایا و لوح تقدیر از فعالان عرصه مهدویت که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران تهیه شده بود تقدیر شد. همچنین با اهدا لوح سپاس به حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نصوری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران از سوی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای روحانی امام جمعه محترم بابل و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران از زحمات شبانه روزی ایشان در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.