حجت‌الاسلام والمسلمین عالی: با امام زمان(عج) حرف بزنید/ توصیه آیت‌الله بهجت(ره) به
18 آبان 1400 - 9:31
25
یک کارشناس مذهبی گفت: در روز وقت کمی بگذاریم و با امام زمان(عج) خلوت کنیم، مرحوم آیت الله العظمی بهجت(ره) می‌فرمود: قبل از اینکه صدایت از دهانت به گوشت برسد (فاصله‌شان یک وجب هم نیست) به گوش امام زمان(عج) می‌رسد
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، در کانال تلگرامی اخلاق الهی در سخنانی از حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، کارشناس و خطیب مذهبی با عنوان «حرف زدن با امام زمان(عج)» آمده است که در ذیل مرور می شود:

حجت الاسلام عالی اظهار کرد: زمانی یکی از اقوام ما که پیرزنی ساده‌دل بود در بستر مرگ افتاده بود، من کنار بستر او نشسته بودم و تلقین می گفتم، ناگهان حالت خفگی به وی دست داد، نزد خود گفتم: تمام کرد! نزدیک به یک دقیقه نفس‌اش بالا نمی آمد و رنگ و رویش هم تغییر کرد … بعد از این یک دقیقه نفس‌اش بالا آمد و گفت: یا فاطمه زهرا(س)! بعد از چند دقیقه مجددا چنین حالتی به وی دست داد و او باز هم گفت: یا فاطمه زهرا(س)!

این خطیب و کارشناس مذهبی تصریح کرد: قدر این شیعه بودن را بدانید دیگران چنین موقعیتی ندارند ما از آن برخوردار هستیم، امام صادق(ع) فرمودند: وقتی جانت به اینجا برسد می گویی خوش به حال من چه مذهبی داشتم!

وی در ادامه تاکید کرد: در روز وقت کمی بگذاریم و با امام زمان(عج) خلوت کنیم، اگر حال هم نداریم مفاتیح را باز کنیم و زیارت بخوانیم، با امام زمان(عج) حرف بزنیم و درددل کنیم.

حجت الاسلام عالی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله العظمی بهجت(ره) می فرمود: قبل از اینکه صدایت از دهانت به گوشت برسد (فاصله‌شان یک وجب هم نیست) به گوش امام زمان(عج) می رسد، اگر این کار را بکنیم در روز هم حواس‌مان می‌ تواند به ایشان باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.