جشنواره ملی عید تا عید در مازندران
23 مرداد 1400 - 9:53
24
جشنواره ملی عید تا عید با فعالیت‌های مهدویت در مازندران برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیر بنیاد مهدویت مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال دو نیمه شعبان در ماه‌های فروردین و اسفند داریم که باید با توجه به تمرکزسازی، فرهنگ مردم نسبت به مهدویت از فضای دوران غیبت را تغییر دهیم و مطالب ناب مهدویت به مردم گفته شود.


حجت الاسلام نصوری افزود: جشنواره ملی عید تا عید با فعالیت‌های مهدویت در مساجد، بقاع متبرکه و مهدیه‌ها در دو سطح کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال و بزرگسالان بالای ۱۸ سال و در بخش‌های ادبی، هنر‌های تجسمی، آوایی، سرود، نقاشی، خوشنویسی، عکس، عکس نوشته، داستان کوتاه، تواشیح، سرود، مولودی و خدمات اجتماعی گروه‌های جهادی برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ است تصریح کرد: علاقمندان نسبت به ثبت نام و درج مشخصات در سایت جامع بنیاد فرهنگی حضرت مهدی مدعود (عج) مازندران به نشانی Www.yaremahdavi.ir  اقدام کرده و سپس نسخه الکترونیک اثر خود را در فیلد همان سایت بارگذاری و رسید الکترونیک دریافت و در صورت تمایل به مراجعه حضوری می‌توانند در ساعات اداری به دبیرخانه مرکزی استان آثار خود را تحویل و رسید دریافت کنند.


مدیر بنیاد مهدویت مازندران خاطر نشان کرد: پیوست تمام مناسبت‌ها و مسائل فرهنگی کشور مهدویت باشد تا بسترساز و زمینه ساز ظهور شود.


به گفته حجت الاسلام نصوری ۲۵مهدیه شهری و ۲۵مهدیه روستایی در استان مازندران فعالیت می‌کنند.


مدیر بنیاد مهدویت مازندران یاداور شد: بنیاد مهدویت در سال ۱۳۷۹ با پیشنهاد حاج آقا قرائتی به مقام معظم رهبری تاسیس شد و از سال ۱۳۸۰ فعالیت خودرا در سه بخش آموزش، پژوهش و تبلیغ آغاز و اقدام به کادرسازی و تربیت نیرو کرد و اکنون ۷۰ برادر و خواهر در استان فعالیت مهدوی دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.