اعلام آمادگی بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) برای اعزام مربی به کلاس های اوقات فراغت تابستان
06 تیر 1401 - 9:15
21

حجت الاسلام نصوری مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان مازندران از اعلام آمادگی بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) برای اعزام مربی به کلاس های اوقات فراغت تابستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» در روز چهارشنبه یکم تیر ماه […]

پ
پ

حجت الاسلام نصوری مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان مازندران از اعلام آمادگی بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) برای اعزام مربی به کلاس های اوقات فراغت تابستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» در روز چهارشنبه یکم تیر ماه در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران که با حضورحجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و اعطای احکام اعضای این شورا برگزارشد، با بیان اینکه سه باور قطعی در امر ظهور داریم، اظهار کرد: ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و باید امید به ظهور داشته باشیم.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در مازندران به کارشکنی های استکبار در جهت ناامیدی مردم ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: انتظار ظهور حضرت حجت (عج) می تواند توطئه دشمنان انقلاب اسلامی در بحث ناامید کردن ملت ایران را خنثی کند.

وی با بیان اینکه ظهور قطعا قابل تاخیر است، افزود: انسان ها در امر تاخیر و تعجیل ظهور می توانند موثر باشند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه شرایط ظهور در حیطه اختیاری انسان است اما علائم ظهور در حیطه اختیاری انسان نیست، گفت: همگان باید شرایط فردی و اجتماعی را جهت فرج امام زمان(عج) مهیا کنند.

وی به برگزاری جشنواره عید تا عید ویژه نیمه شعبان سال گذشته اشاره کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز تعهدات در قبال این جشنواره انجام شد اما بخشی از تعهدات سایر اعضا محقق نشد.

حجت الاسلام نصوری از برگزاری دوره هفتم تربیت مربی با هدف کادرسازی و شبکه سازی در بحث مهدویت خبر داد و گفت: ایجاد شعبه در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

وی از ایجاد شعبه شهرستان بابل فردا با حضور امام جمعه محترم خبر داد و یادآورشد: محتوای غدیر با پیوست مهدویت نیز آماده شده است.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه تلاش داریم مباحث مهدویت در دانشگاه ها بیان و تبیین شود، ادامه داد: دوره مهدویت نیز در اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

وی از رونمایی از محتوای آموزش کوتاه مدت معارف مهدویت با محوریت مهدویت در بینیه گام دوم انقلاب خبر داد و گفت: این محتوای آموزشی در سایت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران قابل روئت و بهره برداری است.

حجت السلام نصوری از اعلام آمادگی حضور مربیان مهدویت در کلاس های اوقات فراغت تابستان خبر داد و افزود: دهه فجر امسال اجلاس استانی مهدویت با محوریت دستگاه تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه یادآورشد: تحقق وعده مسئولین در خصوص ایجاد ساختمان اداری بنیاد مهدویت مازندران مورد انتظار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.